GRÖNT


Tog en härlig morgon löprunda! Men känner att konditionen inte är på tipp topp. Skyller på värmen.. På fredagar mellan 9-17 äter jag endast vegetariskt. Kan vara allt ifrån frukter, näringsrika smoothies, te, vegetariska biffar, sallader m.m. Det är en skönt break från allt skit jag annars äter. Tro mig när man lever ihop men en man så kan man inte hålla på tramsa med olika middagar bara för att man vill vara nyttig. Det förstör bara den sociala gemskapen, och jag älskar att laga mat! Därför kör jag några dagar under själva dagen mitt egna race där jag försöker få i mig tillräckligt med antioxidanter och vitaminer. Har känt mig trött och sjuk i princip hela tiden innan sommaren och förstod inte riktigt vad som hände. Sedan har jag ökat intaget med grönt och försöker sova så många timmar som behövs. Nu känner jag att jag är på rätt väg!

♕ Marlinnem

my brother and I are really happy having discovered the forum, it's toally what my friends from work and I have been hoping for. The knowledge here on the website is very appreciated and is going to help my family and friends while I am at work. It appears as if the site gained a lot of specifics concerning the things I am interested in and the other hyper links and info really show it. I am not on the internet during the night but when I get a break I am usually perusing for this kind of knowledge or things similarly having to do with it. I have a few of my friends that have acquired an interest in this because of all that I have gathered about it and they will definitely to visit the web site since it's such an awesome find. I'm also facsinated in government issues and dealing with the constant turns and twists in world politics. If you get a chance, have a look at my site. Tacoma Commercial Photographer

2022-02-13 @ 12:18:38



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR